17 lipca 2008

US

Nareszcie, po ponad 8 godzinnym locie dotarłem do stanów. Lot wydawał się tak długi, wygodnie pospać się nie da, dodatkowo to jedzenie dla astronautów :). Start samolotu był o 9.35 a lądowanie o 12.40 wiec lot trawl ponad 8 godzin a po zmianie strefy czasowej wyszło na to ze minęły tylko 3 godziny, wiec dzień się nieco przedłużył. Stewardesa do której cały czas zwracałem się po angielsku okazała się polką, tak jak kobieta siedząca obok mnie, milo się dowiedzieć pod koniec lotu ze osoby z którymi rozmawiałeś są tej samej narodowości :D, jeden z ochroniarzy lotniska który krzyknął za mną “SIR!” kiedy wracałem po swój passport którego zapomniał mi oddać człowiek wydający visę, wziął ode mnie passport zobaczył ze ja z polski i tez zaczął po polsku do mnie nawijać, tak wiec trochę jest tutaj naszych, i to z dobrymi pracami ;) Z samolotu na parking to trochę przejść trzeba było, dobrze ze były ruchome chodniki ;), w miedzy czasie wbicie visy i odbiór bagaży. Na marginesie to mogę tu legalnie zostać do 15 stycznia :). Na dworze upal nie do zniesienia, no ale już po chwili, klimatyzowane autko ;). Trochę się pozmieniało, nabudowali autostrad obwodnic itp. Autka piękne a zarazem tanie, tylko benzyna droga. Wchodzę do domu, we wiadomościach tylko o giełdzie gadają ze akcje lecą w dol. Generalnie to kryzys już od dawna ale chyba będzie jeszcze gorzej. Jedyna dobra strona tego kryzysu jest to ze dolar tani. Dzisiaj średnio 2.03 PLN. Wytrzymałem do 10 p.m. i poszedłem spać. Rano wstałem po 6, czyli o 12 polskiego czasu, znowu długi dzień ;). Male zakupy aby się zaopatrzyć w żywność na najbliższy czas. Powoli się przestawiam na tutejszy czas i “zwykle” upały. To chyba tyle na dzisiaj. Narazie.