16 maja 2012

Dlaczego odsyłam filmy z YouTube do Pocket?

Obrazek obok chyba dobrze ilustruje z jakim problemem napotykam się chcąc zobaczyć jakiś film na iPhone czy nawet iPadzie (tam wyświetla się ten sam komunikat, kliknij by powiększyć obraz).


Zazwyczaj kiedy już klikam w link do filmu to mam czas go zobaczyć, ale nie zawsze mogę stąd muszę odsyłać go do aplikacji Pocket i zobaczyć w późniejszym terminie na komputerze. Odpowiedź na tweeta z filmikiem nie wchodzi w grę kiedy oglądam go dpiero na następny dzień.

No właśnie. Przekreśliłem ostatnią część zdania bo pisząc tego posta zorientowałem się że wysyłając ten sam film do Pocketa na później, on umożliwia odtworzenie go na tym samym urządzeniu.

Zrzut ekranu z aplikacji Pocket na iPhone:


Mnie to odkrycie znacznie ułatwi przeglądanie filmików na bieżąco. Nadal jest to niewygodne ale lepsze to niż zmuszanie do użycia PC. Jeżeli znacie lepsze rozwiązanie komentarze są do waszej dyspozycji.