3 czerwca 2008

iPhone

Już ponad tydzień pod moją opieką (od 26.05.2008 dokładnie), ale czasu i chęci nie miałem posta napisać, lecz jednak się zmotywowałem bo za niecały tydzień ma wyjść nowy iPhone i mój byłby już stary a tak jest jeszcze najnowszym telefonem od Apple ;). Po długich lekturach o tym telefonie, oraz o jego możliwościach i potencjale, zdecydowałem się go kupić. Czy było warto? Jasne, telefon wart był swojej ceny. Gdy tylko wyszedł telefon od Apple zraziłem się Sim Lockiem oraz jego zdejmowaniem, a raczej skomplikowanym procesem odblokowywania go (wkładki sim i inne pierdoły), lecz od jakiegoś czasu wystarczy podłączyć telefon do komputera ściągnąć program i kliknąć parę razy myszą i iPhone śmiga. Jak na razie telefon śmiga bez zająknięcia :). No i w zestawie była ładowarka i dock co się np. w przypadku iPodów nie zdarza więc nie trzeba się martwić o dodatkowe koszty ;). Co do funkcjonalności to nareszcie polubiłem pisać SMSy. Klawiatura QWERTY z autokorektą jest rewelacyjna, w poprzednim telefonie nie lubiłem tej czynności i wolałem do kogoś zadzwonić niż stukać po kilka razy w jeden klawisz, (T9 też mnie nie satysfakcjonował ;)). Internet – Poezja, normalny Internet w telefonie komórkowym, pełnowymiarowe strony to jest to. iPod – Cover Flow rządzi :D. Aparat i zdjęcia: Aparat 2 MP trochę mało jak na dzisiejsze czasy ale po co więcej w telefonie? Zdjęcia fajnie się zoomuje :) Kalendarz, Mapy, Akcje, Pogoda – Przydatne, szczególnie Kalendarz. Aplikacje nieoryginalne w pełni wykorzystują potencjał tej słuchawki, a może i nie w pełni? ;) No a teraz na długo po premierze, niedługo iPhone ma być oficjalnie w Polsce, więc myślę że trochę więcej będzie tego widać na ulicy, bo jak na razie oprócz mojego iP widziałem tylko 1, i to w pudełku. Także jeszcze mam trochę czasu na "lans" ;) No to chyba wszystko na temat tego urządzenia. Narazie.