26 marca 2009

Pobiegajmy!

Kilka dni temu w telewizji zaczęto emitować reklamę nike plus, a dokładniej wyzwanie (challenge) Ona czy On, które ma na celu zachęcenie do czynnego uprawiania biegania przez obie płci. W spocie ukazane jest jak to kobiety zacięcie rywalizują z mężczyznami na tym polu. Reklama ma na celu także zachęcić ludzi którzy siedzą w domu do nałożenia butów i wypadu w miasto, lub w las jak kto woli. I tu zaczyna się prawdziwy cel reklamy aby to w butach z jej logiem biegać oraz używać ich sprzętu do pomiaru. Więc z założenia gdy ktoś obejrzy reklamę i poczuje ochotę na bieganie, odwiedzi stronę nikeplus.com , kupi co trzeba i zacznie biegać, ale niekoniecznie. By pobawić się z nike+ potrzebny nam będzie iPod lub specjalny "zegarek" na rękę oraz sensor wkładany do buta który mierzy przebiegnięty dystans, czas biegu kalorie itp. Wszystkie te dane wysyła do naszego sprzętu a gdy ten podłączymy do komputera przekazuje na nikeplus.com gdzie gromadzone są wyniki biegaczy z całego świata. Sam pomysł jest świetny ale na polskie realia ceny tego sprzętu mogą być zbyt wysokie dla osób lubiących przebiedz się w weekend. Reklama ma świetną oprawę muzyczną w rytmicznym tempie, oraz kilka śmiesznych scen. Ja jako biegacz amator zauważyłem bardzo przydatną jak dla mnie scenę kiedy ludzie którzy biegają ze słuchawkami, kabel od nich mają na plecach, a nie z przodu. Niby nic ale gdy biegam i kabel dynda mi z przodu trochę to dekoncentruje i wybija z rytmu. Czemu wcześniej na to nie wpadłem ;). Poniżej opisywana reklama. w HD jeżeli ktoś preferuje. To na dzisiaj tyle. Pozdrawiam
P.S. Jak narazie, my mężczyźni prowadzimy i to znacznie.